Четвер
17.07.2025
04:41
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Природничо-математичний КВАНТ
Головна Реєстрація Вхід
Методична робота »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 1

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Годинник

 

у Водяно-Лоринській ЗОШ І-ІІ ст. – це спеціальний комплекс практичних заходів, які ґрунтуються на досягненнях науки, передового педагогічного досвіду і спрямовані на всебічне підвищення компетентності і професійної майстерності кожного вчителя. Цей комплекс орієнтований перш за все на підвищення творчого потенціалу педагогічного колективу, а в кінцевому результаті – на підвищення якості й ефективності освітнього процесу.

НАУКОВО - МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА:

Краєзнавство -- як складова створення умов для всебічного розвитку особистості, самовираження, спонукання її до саморозвитку.

Реалізація функцій управління системою науково-методичної роботи школи:

1) функція планування:

  • важливий підготовчий етап методичної роботи, яка полягає у визначенні системи заходів, що забезпечать досягнення найкращих результатів;
  • визначення мети, складання плану роботи різних ланок ;     

2) організаційна функція:

  • проявляється в діяльності, пов’язаній з удосконаленням структури методичної роботи, змісту діяльності різних її складових;
  • організація виконання річного плану, організація виконання плану керівництва і контролю;

3) діагностична функція:

  • вимагає регулярного вивчення ступеня розриву між реальним рівнем компетентності педагогів, що виявляється в узагальненому результаті їх праці, та вимогами суспільства до якості діяльності конкретних працівників освіти в умовах розбудови української національної школи;
  • вивчення якості викладання предметів. Діагностування, узагальнення результатів досліджень;

4) прогностична функція:

  • вимагає визначення знань та умінь, необхідних педагогам у майбутньому;
  • планування, моделювання, проектування, управління упровадженням нових ресурсів, проведення теоретичних семінарів;

5) моделююча функція:

  • полягає у розробці принципово нових положень навчально-виховної роботи в школі, у формуванні та впровадженні моделей передового досвіду, їх експериментальній перевірці, після якої вони можуть бути використанні як зразки для впровадження;

6) відновлювальна функція:

  • передбачає відновлення частково забутих або втрачених учителями знань після закінчення педагогічного навчального закладу – тобто забезпечення педагогів інформацією;

7) корегуюча функція:

  • спрямована на виправлення в діяльності педагогів недоліків, пов’язаних з використанням застарілих методик, що не відповідають вимогам сучасності;
  • використання досліджень, психологічна робота, пошук нових форм та методів роботи;

8) пропагандистська функція:

  • спрямована на інформування педагогів, їх агітацію щодо впровадження у практику досягнень науки, передового педагогічного досвіду, створення відеотеки педмайстерності, участь у виставках, семінарах, випуск друкованої продукції;

9) координуюча функція:

  • циклограми роботи, раціональне обєднання всіх видів діяльності;

10) контрольно-інформаційна функція:

  • полягає в утворенні і підтримці стабільного зворотнього зв’язку, в оцінці відповідності наслідків методичної роботи плановим завданням та нормативним вимогам – тобто аналіз кількісних та якісних змін, що відбуваються в діючій системі, здійснення зворотного зв’язку.

    

 

Провідна форма організації методичної роботи:

Провідною формою організації науково – методичної роботи є методичні об’єднання вчителів, робота яких сприяє створенню умов для удосконалення педагогічної майстерності вчителя.

Методичні об'єднання (МО)

Методичні об’єднання перебувають ніби у фокусі, в якому збігаються «промені» всіх інших форм підвищення кваліфікації: самоосвіта, наставництво, семінари, конференції.

Напрямки роботи МО:

  • організація безперервного підвищення науково-теоретичної та методико-технологічної компетентності фахівців;
  • розробка внутрішніх освітніх стандартів;
  • проведення внутрішньої атестації співробітників;
  • відбір підручників та методичної літератури;
  • організація позакласної роботи з предмета, в тому числі олімпіад, конкурсів, предметних тижнів, свят тощо.

Функції МО:

Робота МО організовується на основі плану роботи школи, рекомендацій рай методкабінетів, методичної теми, прийнятої до розробки педагогічним колективом, з урахуванням індивідуальних планів професійної самоосвіти вчителів;

МО вчителів здійснює свою діяльність в різних формах, зокрема на засіданнях, де аналізується або приймається до уваги рішення задач;

МО вчителів може організувати семінарські заняття, цикл відкритих уроків із заданої і визначеної тематики;

Одним з функціональних обов’язків МО є розробка системи позакласної роботи з предмету, визначення її напрямку, ідеї.

Саме завдяки розподілу функцій внутрішкільного контролю між адміністрацією та МО склалася система творчої діяльності педагога. Результатом такої діяльності стали цікаві надбання з питань упровадження та використання комп’ютерної підтримки уроків різних напрямків, реалізації завдань особистісно-зорієнтованого навчання.

В школі створена атмосфера доброзичливості, без напруження, підвищується розумова та творча активність, здатність до пошуку. Вчителі й учні активні співучасники творчого процесу.

Планування методичної роботи ґрунту­ється на:

• нормативно-правовому забезпеченні освіти;

• результатах моніторингу роботи навчаль­ного закладу за минулий навчальний рік;

• діагностичних даних щодо рівня компе­тентності педагогічних кадрів;

• потребах учнів і батьків.

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031

Архів записів

Мої друзі

Освітній простір

Освіта Єоанеччини

Інтелект-конкурси

Друзі сайту